bloomon

Toen ik de vraag kreeg van bloomon of ik enkele weken hun brandambassador wilde zijn twijfelde ik natuurlijk geen moment. Wie zou nu weigeren om mooie veldboeketten van het überpopulaire bedrijf bloomon in huis te hebben in ruil voor enkele foto’s en een review?

Voor wie bloomon niet kent, het is een bedrijf opgericht door 3 Nederlanders. Zij vonden dat de huidige bloemindustrie grondig wakker geschud moest worden. Ze waren het beu weinig originele boeketten in de winkelrekken van de supermarkt te zien die zelfs nog verkocht werden net voor het verwelken.

Na een goede brainstorm kwamen ze op het idee om de weg tussen de kweker en jouw voordeur zo kort mogelijk te houden iedereen van verse bloemen kon genieten. Daarbovenop moest het ontvangen van de bloomon boeketten zorgen voor een verrassende twist door met unieke en originele soorten bloemen te werken.

De bloomon boeketten bestaan in 3 verschillende maten: S, M of L. Je kan via je account zelf inplannen of je de bloemen wekelijks, tweewekelijks of maandelijks laat leveren. Geen nood, moest je attente boyfriend je eens een boeket verse bloemen cadeau gedaan hebben op het moment van een volgende levering, kan je heel gemakkelijk je levering even pauzeren. Kortom, je beslist zelf wanneer je jouw bloemen ontvangt.

Het boeket wordt steeds geleverd in een kartonnen doos. Rond de stelen van de bloemen zit een, in water gedrenkte, mousse zodat je ruiker tijdens de rit constant van water voorzien is. Op de verpakking staan grappige quotes en weetjes om zo efficiënt mogelijk de bloemen uit de verpakking te halen.

bloomon organiseert af en toe workshops waarbij ze handige tips & tricks geven hoe je de bloemen het best kunt schikken in de vaas en het langst kunt houden. Ideaal dus voor iemand zonder groene vingers én op het eind van de workshop krijg je jouw boeket mee naar huis.

Lees verder

Bloomon

bloomon is online service waar je een abonnement op bloemen kunt nemen die bij je thuis bezorgd worden. bloomon is opgericht door drie rebellen die niet alleen de bloemenindustrie op haar kop willen zetten, maar mensen ook een goed gevoel willen bezorgen in de vorm van bloemen.

Ik test het de komende maanden bloomon uit en deel verder mijn ervaringen.

 

Website bloomon

 

It’s #disaronnosourhour .

Na Martini komt ook Disaronno deze zomer met verfrissende, zomerse cocktails op de proppen. Uiteraard wilden we ook deze dorstlessertjes onderwerpen aan onze strenge smaakpapillen.

Disaronno original is een wereldberoemde amaretto-flavoured likeur uit Italië. Het drankje heeft met zijn uitgesproken amandelsmaak dan ook zowel lovers als haters. Maar laat het nu – toevallig 😉 – wel één van mijn favorieten zijn! Ik stond dan ook gretig te popelen om die nieuwe Disaronno-lekkernijtjes aan mijn lippen te zetten.

Disaronno zorgde voor deze gelegenheid alvast voor een toplocatie: het dakterras van Résidence Palace in de Wetstraat van onze hoofdstad. Het indrukwekkende panorama over de Brusselse skyline bevestigde onmiddellijk waarom rooftop-party’s trending zijn. De setting was mindblowing.

Lees verder

Martini – Caffè Torino, Gent.

Martini opende deze week een heuse ‘vermuteria’ pop-up bar in hartje Gent. In deze vernieuwende vermout-bar staat het hippe concept ‘aperitivo’ centraal. De term ‘aperitivo’ komt overgewaaid uit Italië en benoemt wat het woord zelf al zegt: sfeer, genieten van het leven en daarbij gezellig eten en drinken.

Caffè Torino

Lees verder

Pressdays 2016.

Hi

Afgelopen woensdag ging ik samen met Tine naar de Antwerpse persdagen. Na veel wikken en wegen voor de kleerkast – mijn outfit komt later deze week zeker nog online – waren we klaar voor onze eerste persdagen. We gingen op bezoek bij 2 persbureaus: Maison PR ft. Mojo Antwerp en Nans. Benieuwd naar de nieuwe leuke merken die we leerden kennen? Kijk gerust mee en ontdek onze spannende ervaring:

14u13: Vertrek naar Antwerpen met als eerste stop de Divani Lounge waar Maison Pr samen met Mojo Antwerp hun kamp hadden opgeslagen. Maar first things first: SELFIE!

Press days 2016 (1)

Lees verder